Moc AI
dla marketingu
w praktyce
Na szkolenia zapraszają:
Tomek Graszewicz i Patrycja Grzelczak
Dlaczego warto wdrożyć
AI do marketingu
- Sztuczna inteligencja to przyszłość, która zadomowi się w branży kreatywnej. A jedną z najbardziej poszukiwanych umiejętności XXI wieku stanie się prompt engineering, który już dziś pomoże rozwinąć twoją kreatywność!
- AI zmieni każde narzędzie, którego używasz
w codziennej pracy. Tak jak kiedyś MS Office odmienił sposób pracy, tak za chwilę każde oprogramowanie będzie w mniejszym lub większym stopniu używać sztucznej inteligencji. Warto rozumieć AI, aby efektywniej ją wykorzystywać. - Dzięki AI koszty produkcji spadną.
Czas to pieniądz. Od teraz sesje zdjęciowe, wideo, teksty, obrazy i dźwięki będziesz tworzyć sprawniej. I to bez konieczności posiadania dużego zaplecza produkcyjnego!
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć,
że było to jedno z najciekawszych, ale i najbardziej angażujących szkoleń, w jakich uczestniczyłam.
Anna, marketing director
Poznaj przebieg szkolenia
8.50 - 9.00 Przygotowanie do szkolenia
- Łapiemy miejsce, kawę oraz dobry humor
9.00 - 9.10 Otwarcie szkolenia i powitanie
- Dwa słowa o kwestiach organizacyjnych (oprócz „Dzień dobry”:))
9.10 - 9.50 Wprowadzenie do AI oraz filozofia komunikacji z AI
- Czym jest sztuczna inteligencja
- Rodzaje AI oraz generative AI
- Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę ze sztuczną inteligencją (oparte na przykładach)
9.40 - 10.50 Przygotowanie do pełnego wykorzystania możliwości GPT-4 oraz ChatGPT
Omówienie kluczowych kwestii technicznych, aby maksymalnie wykorzystać potencjał
GPT-4 i ChatGPT; ustawienia komputera
Przydatne wtyczki, code interpreter, praktyczne korzystanie z Bing i konwersacja z
wyszukiwarką, korzystanie z API, różnice między GPT-3.5 a GPT-4
Metoda na podniesienie sprawności wszystkich konwersacji z AI o ponad 25%
11:05 - 11:35 Jak AI może pomóc w researchu i strategii
Zbieranie informacji, analiza danych, analiza grup celowych, tworzenie person
Opracowywanie strategii marketingowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
11:35 - 12:15 Kreatywne techniki ze sztuczną inteligencją
Jak wykorzystywać AI, aby szybciej generować pomysły
Najciekawsze sposoby na generowanie kreatywnych rozwiązań z AI - przykłady.
13:00 - 14:30 Kreatywne pisanie z AI
Porównanie różnych systemów generative AI, wskazówki i praktyczne rady, kiedy i jak wykorzystywać poszczególne rozwiązania (ze szczególnym uwzględnieniem ChatGPT i
Jaspera)
Praca z szablonami a kreatywny copywriting
Przykłady możliwości AI w generowaniu i redagowaniu treści
Jak pisać prompty dotyczące copywritingu - najważniejsze zasady
Tworzenie treści content marketingowych, mailingów i innych - przykłady i ćwiczenia
14:30 - 15:15 Tworzenie grafik z AI
Omówienie i porównanie najważniejszych programów, w tym Midjourney, DALL-E 2, Canva Magic Studio, Stable Diffusion, ze szczególnym uwzględnieniem Midjourney
Omówienie możliwości inpaintingu i outpaintingu w różnych narzędziach
Jak wyszkolić AI do tworzenia „własnej” osoby za pomocą promptu
Narzędzia AI do upscale’u, czyli umożliwienie produkcji doskonałej jakości
15:30 - 16:15 Edycja i generowanie obrazu wideo: najważniejsze trendy i przydatne informacje
Przydatne narzędzia w codziennej pracy, których możesz zacząć używać od razu!
Omówienie narzędzi przyszłości, w tym tworzenia wideo na podstawie tekstu
Tworzenie własnego avatara
Przykładowe narzedzia generative AI do obrobki obrazu wideo
Automatyczne tworzenie napisów do wideo
16:15 - 16:30 Wykorzystanie AI w pracy z dźwiękiem, muzyką i głosem
Tworzenie muzyki za pomocą AI
Jak zmieniać głos w tekst
Korekcja nagranego dźwięku do jakości studyjnej za pomocą AI
16:30 - 16:45 Prawa autorskie
Status prawny i prawa autorskie, 7 ważnych aspektów
16:45 - 17:15 Materiały uzupełniające
Tworzenie własnego chatbota
Tworzenie stron www
Dodatkowe narzędzia i trendy związane z AI, które mogą być pomocne dla branży
kreatywnej
Przydatne źródła informacji o AI, czyli skąd jeszcze czerpać wiedzę
Które narzędzia pozwalają monetyzować projekty stworzone przez AI
Kto skorzysta na szkoleniu?
- pracownicy marketingu działający zarówno
po stronie klientów, jak i agencji - copywriterzy i twórcy szeroko pojętego contentu
- graficy pracujący w branży kreatywnej
- wszystkie persony (!), które chcą sprawnie
i sprytnie tworzyć - każdy, kto czuje się osobą twórczą i szuka dodatkowych narzędzi rozwinięcia swojego potencjału
Prowadzący
Kurs prowadzą praktycy AI
z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym, na co dzień pracujący w branży reklamowej.
Tomek Graszewicz
Poznajcie głównego maga tego szkolenia! Tomek specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT- 4 (w tym ChatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Założyciel społeczności AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował kompleksowy kurs Midjourney V4 oraz kilka kursów generative AI.
Pomysłodawca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych, seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”. Za, który otrzymał, wraz z zespołem, pierwszą w Polsce nagrodę Ars Digital za dzieło stworzone przy pomocy AI w kategorii „NO CODE”.
W czerwcu tego roku stworzył pierwszą w Europie przełomową kolekcja dekoracji ściennych AI x ZWIERZAKI dla jednego z największych producentów w Europie, firmy Artgeist.
Na co dzień zarządzający agencja kreatywną Shake the cake oraz employer brandingowa Job’n’Joy. Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Jest również współzałożycielem i pierwszym prezesem Profitroom, firmy obsługującej obecnie ponad 3,5 tys. hoteli na świecie.
Wykładowca akademicki, keynote speaker i szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności. Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.
Patrycja Grzelczak
Na co dzień wyczarowuje teksty reklamowe wszelkiej maści jako head of copy w agencji marketingowej Shake the cake i employer brandingowej Job’n’Joy.
Prowadzi warsztaty z kreatywnego copywritingu na Uniwersytecie SWPS, szkolenia z prostego, przyjaznego języka i kursy szyte na miarę dla klientów. Zaraża (tylko spokojnie!) miłością do gier słownych i frazeologii.
Specjalistka od Jaspera. W historii zdarzały jej się najrozmaitsze projekty, od artykułów sponsorowanych i FB Ads, przez slogany dużych kampanii, po tłumaczenie autobiografii prezydenta George’a W. Busha (od tamtej pory impossible is nothing). Wielka fanka Realu Madryt i swojego psa. Z wykształcenia dziennikarka.
Każdy z uczestników ma możliwość wybrania jednego z 30 unikatowych wzorów dyplomów stworzonych przez sztuczną inteligencję!
Warszawa
do ceny należy doliczyć VAT 23%
Wybierz liczbę uczestników i dodaj do koszyka
Informacje organizacyjne dotyczące szkolenia otrzymasz na podany adres e-mail.
Super! Napisz do nas na: [email protected], aby otrzymać ofertę grupowego dostępu.
Tak. Napisz do nas na: [email protected].
Świetnie! Napisz do nas na: [email protected]. Przygotujemy ofertę dla Twojej Firmy.