

Dlaczego warto wdrożyć
AI do marketingu
- Sztuczna inteligencja to przyszłość, która zadomowi się w branży kreatywnej. A jedną z najbardziej poszukiwanych umiejętności XXI wieku stanie się prompt engineering, który już dziś pomoże rozwinąć twoją kreatywność!
- AI zmieni każde narzędzie, którego używasz
w codziennej pracy. Tak jak kiedyś MS Office odmienił sposób pracy, tak za chwilę każde oprogramowanie będzie w mniejszym lub większym stopniu używać sztucznej inteligencji. Warto rozumieć AI, aby efektywniej ją wykorzystywać. - Dzięki AI koszty produkcji spadną.
Czas to pieniądz. Od teraz sesje zdjęciowe, wideo, teksty, obrazy i dźwięki będziesz tworzyć sprawniej. I to bez konieczności posiadania dużego zaplecza produkcyjnego!
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć,
że było to jedno z najciekawszych, ale i najbardziej angażujących szkoleń, w jakich uczestniczyłam.
Anna, marketing director

Poznaj przebieg szkolenia
8.50 - 9.00 Przygotowanie do szkolenia
- Łapiemy miejsce, kawę oraz dobry humor
9.00 - 9.10 Otwarcie szkolenia i powitanie
- Dwa słowa o kwestiach organizacyjnych (oprócz „Dzień dobry”:))
9.10 - 9.35 Wprowadzenie do AI oraz filozofia komunikacji z AI
- Czym jest sztuczna inteligencja
- Rodzaje AI oraz generative AI
- Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę ze sztuczną inteligencją (oparte na przykładach)
9.35 - 10.40 Przygotowanie do pełnego wykorzystania możliwości ChatGPT
Omówienie kluczowych kwestii technicznych, aby maksymalnie wykorzystać potencjał ChatGPT; ustawienia komputera
Metoda na podniesienie sprawności wszystkich konwersacji z AI o ponad 25%
10:55 - 11:25 Jak AI może pomóc w researchu i strategii
Zbieranie informacji, analiza danych, analiza grup celowych, tworzenie person
Opracowywanie strategii marketingowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
11:25 - 12:00 Kreatywne techniki ze sztuczną inteligencją
Jak wykorzystywać AI, aby szybciej generować pomysły
Najciekawsze sposoby na generowanie kreatywnych rozwiązań z AI - przykłady.
12:45 - 14:15 Kreatywne pisanie z AI
Porównanie różnych systemów generative AI, wskazówki i praktyczne rady, kiedy i jak wykorzystywać poszczególne rozwiązania
Przykłady możliwości AI w generowaniu i redagowaniu treści
Jak pisać prompty dotyczące copywritingu - najważniejsze zasady
Tworzenie treści content marketingowych, mailingów i innych
14:15 - 14:45 Tworzenie grafik z AI
Omówienie i porównanie najważniejszych programów, w tym Midjourney, DALL-E, Canva, Stable Diffusion, ze szczególnym uwzględnieniem Midjourney
Omówienie możliwości inpaintingu i outpaintingu w różnych narzędziach
Jak wyszkolić AI do tworzenia „własnej” osoby za pomocą promptu
Narzędzia AI do upscale’u, czyli umożliwienie produkcji doskonałej jakości
15:00 - 15:45 Edycja i generowanie obrazu wideo: najważniejsze trendy i przydatne informacje
Przydatne narzędzia w codziennej pracy, których możesz zacząć używać od razu!
Omówienie narzędzi przyszłości, w tym tworzenia wideo na podstawie tekstu
Tworzenie własnego avatara
Przykładowe narzedzia generative AI do obrobki obrazu wideo
Automatyczne tworzenie napisów do wideo
15:45 - 16:00 Wykorzystanie AI w pracy z dźwiękiem, muzyką i głosem
Tworzenie muzyki za pomocą AI
Jak zmieniać głos w tekst
Korekcja nagranego dźwięku do jakości studyjnej za pomocą AI
16:00 - 16:15 Prawa autorskie
Status prawny i prawa autorskie, 7 ważnych aspektów
16:15 - 16:30 Materiały uzupełniające
Dodatkowe narzędzia i trendy związane z AI, które mogą być pomocne dla branży kreatywnej
Przydatne źródła informacji o AI, czyli skąd jeszcze czerpać wiedzę
Które narzędzia pozwalają monetyzować projekty stworzone przez AI
Kto skorzysta na szkoleniu?
- pracownicy marketingu działający zarówno
po stronie klientów, jak i agencji - copywriterzy i twórcy szeroko pojętego contentu
- graficy pracujący w branży kreatywnej
- wszystkie persony (!), które chcą sprawnie
i sprytnie tworzyć - każdy, kto czuje się osobą twórczą i szuka dodatkowych narzędzi rozwinięcia swojego potencjału

Prowadzący
Kurs prowadzą praktycy AI
z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym, na co dzień pracujący w branży reklamowej.
Tomek Graszewicz
Poznajcie głównego maga tego szkolenia! Tomek specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT- 4 (w tym ChatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Założyciel społeczności AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował kompleksowy kurs Midjourney V4 oraz kilka kursów generative AI.
Pomysłodawca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych, seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”. Za, który otrzymał, wraz z zespołem, pierwszą w Polsce nagrodę Ars Digital za dzieło stworzone przy pomocy AI w kategorii „NO CODE”.
W czerwcu tego roku stworzył pierwszą w Europie przełomową kolekcja dekoracji ściennych AI x ZWIERZAKI dla jednego z największych producentów w Europie, firmy Artgeist.
Na co dzień zarządzający agencja kreatywną Shake the cake oraz employer brandingowa Job’n’Joy. Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Jest również współzałożycielem i pierwszym prezesem Profitroom, firmy obsługującej obecnie ponad 3,5 tys. hoteli na świecie.
Wykładowca akademicki, keynote speaker i szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności. Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.

Każdy z uczestników ma możliwość wybrania jednego z 30 unikatowych wzorów dyplomów stworzonych przez sztuczną inteligencję!

Warszawa
do ceny należy doliczyć VAT 23%
Wybierz liczbę uczestników i dodaj do koszyka
Informacje organizacyjne dotyczące szkolenia otrzymasz na podany adres e-mail.
Super! Napisz do nas na: [email protected], aby otrzymać ofertę grupowego dostępu.
Tak. Napisz do nas na: [email protected].
Świetnie! Napisz do nas na: [email protected]. Przygotujemy ofertę dla Twojej Firmy.
