Tego już nie unikniesz: AI rozgościło się na dobre w copywritingu. Chcesz nadal liczyć się w grze? Musisz się tego nauczyć! A jeśli boisz się, że roboty wygryzą Cię… z roboty, tym bardziej potrzebujesz tego szkolenia.
który ułatwi mniejsze i większe projekty. Wiesz, kiedyś pisało się odręcznie – potem pojawiły się maszyny do pisania, Word (i Notatnik:), aż wreszcie nastały ChatGPT oraz Jasper…
Pamiętasz te czasy, jak nad harmonogramem wpisów na Instagram copywriter siedział pół miesiąca? Bo my już nie! Takie rzeczy – i nie tylko – usprawnia sztuczna inteligencja.
Samo życie! Wspomagaj się sztuczną inteligencją w tym, co nie jest Twoją mocną stroną (a przy okazji nauczysz się nowych formatów).
Nie trać czasu na teksty SEO i kolejny zestaw FB Ads (chyba że to właśnie kochasz;). W powtarzalnych, technicznych i często odtwórczych czynnościach wyręczy Cię AI.
To jednocześnie słownik synonimów, frazeologiczny, wyrazów obcych, translator i researcher. Bardzo komfortowe. O ile ktoś wie, jak z tego dobra skorzystać.
Przywitanie oraz kilka kwestii organizacyjnych
Na czym polega generowanie treści w AI - najważniejsze informacje
Prompty, szablony, modele: czym się różnią, jak skutecznie z nich korzystać i które wybrać do codziennej pracy z tekstem?
Jak ty inputowi, tak output tobie: najważniejsze zasady, jak instruować AI, aby otrzymać optymalny rezultat
Struktura promptu
Czasownik czasownikowi nierówny
Jak nadać właściwą formę
Kontekst - kluczowe znaczenie dla promptu
Prezentacja narzędzi: od podstawowych funkcjonalności po wyższy poziom wtajemniczenia
Przykłady i ćwiczenie
AI-ssistance: jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wykonywania powtarzalnych i technicznych zadań (czytaj: brudnej roboty). Redagowanie tekstów, content do social mediów, FB Ads, opisy e-commerce
AI zawsze w (dłuższej) formie: wsparcie w tworzeniu zarysu tekstu i kompletnych artykułów, informacji prasowych oraz postów na bloga
Wsparcie w generowaniu big ideas: AI a szukanie inspiracji, techniki kreatywne i zabiegi literackie
…i wiele innych!
…czyli jak nauczyć sztuczną inteligencję mówić językiem Twojej marki/firmy
Przegląd: jakie narzędzia warto przetestować w ramach ciekawostki, a z jakimi nawiązać bliską relację
Wykorzystanie AI w codziennych zadaniach
Content do mediów społecznościowych
Dłuższe formy
Kampania w kilku kliknięciach
AI: warto czy nie warto - oto jest pytanie… retoryczne ;-)
Dodatkowe pytania
…copywriterka pracująca w branży reklamowej, która wie, z czym to się je. :-) O AI nie tylko opowiada, ale pokazuje, jak zastosować poszczególne narzędzia w praktyce. Bo czy jest sens brać udział w niepraktycznych szkoleniach?
Wisienka na torcie: na tym szkoleniu nawet dyplomy są wyjątkowe! Każdy z uczestników może wybrać jeden z 30 unikatowych wzorów, stworzonych oczywiście przez sztuczną inteligencję. A potem oprawić w ramki. :-)